Pazarlama ve iletişim dünyasına ait binden fazla projenin bağımsız bir jüri tarafından değerlendirildiği yarışmada, kazananlar 13 Aralık akşamı Zorlu PSM’de düzenlenen törenle ödüllendirildi. Zorlu PSM’de 3 gün süren İstanbul Pazarlama Zirvesi, beş kategoride toplam 191 ödülün verildiği geceyle sona erdi.
Zorlu PSM’de gerçekleştirilen İstanbul Pazarlama Ödülleri töreni, iş dünyası ve yaratıcı endüstrilerden temsilcileri renkli bir organizasyonla ağırladı. Bu yıl beşincisi düzenlenen İstanbul Pazarlama Ödülleri’nde bini aşkın başvuru arasından en yaratıcı ve başarılı çalışmalar seçilerek beş kategoride değerlendirildi: Kurumsal İletişim & Sürdürülebilirlik, Dijital & Teknoloji, Ürün & Deneyim & Satış, Marka İletişim ve Tasarım ve Yaratıcılık. .
Bu yıl toplam 191 projenin ödül aldığı organizasyonda en çok aday gösterilen kategori, sekiz alt başlığa ayrılan “Sürdürülebilirlik İletişimi” oldu. Geceye jüri başkanı Tasarım ve Yaratıcılık Emrah Doğu, jüri başkanı Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Arzu Deniz Aksoy, jüri başkanı Marka İletişimi Çağlar Gözüaçık, jüri başkanı Ürün Geliştirme ve Deneyim ve Satış Ortamı Hande Aydın ile Dijital ve Teknoloji jüri başkanı katıldı. Samet Ensar Sarı. ödüllerini teslim ederek sahiplerine teslim etti.
Ödül gecesinde konuşan İstanbul Pazarlama Grup Başkanı Batuhan Çevik, şunları söyledi: “Çalışkan pazarlama ve reklam ekiplerinin yürüttüğü yaratıcı, yenilikçi ve etkili çalışmaları kutlamak için bir araya geldik. “Bu yıl ödül alan tüm marka ve ajansları tebrik ediyor, objektif ve detaylı değerlendirmelerinden dolayı jürimize teşekkür ediyorum” dedi.
Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–