Cuma, Aralık 27

Viennalife Türkiye’deki çeyrek asırlık başarısını satış toplantısında kutladı – Son Dakika İş Dünyası Haberleri

Türk Sigorta Birliği’nin sektöre ilişkin yayınladığı rapora göre, 2023 yılında hayat sigortalarında toplam prim üretiminin bir önceki yıla göre yüzde 83,6 artarak 56,6 milyar TL’ye ulaştığı kaydedildi. Bu ivme, hayat sigortasının insanlar için bir ürün değil, güven kaynağı olduğunu kanıtlarken, ülkemizde faaliyet gösteren global şirketler de düzenledikleri global toplantılarla sektöre dinamik bir temel oluşturmaya devam ediyor.

Son olarak 200 yıllık Orta ve Doğu Avrupa sigorta markası bünyesinde faaliyet gösteren, Viennalife Emeklilik ve Hayat A.Ş.Türkiye pazarındaki çeyrek asırlık başarısını düzenlediği satış konferansında kutladı. 1-7 Ekim tarihleri ​​arasında Antalya Belek’te düzenlenen toplantıda 1.400 katılımcıyı ağırlayan şirket, Türkiye’deki faaliyetleri hakkında açıklamalarda bulunarak tüm çalışanların eğlendiği akşam etkinlikleri düzenledi.

“SEKTÖRÜN ÖNCÜLERİ ARASINDA OLMAKTAN GURUR DUYUYORUZ”

Satış konferansında yaptığı konuşmada Türkiye pazarına katkılarından bahsetti. Viennalife Yönetim Kurulu Başkanı Peter Thirring,Türkiye hem sigortacılık hem de makroekonomik dinamikler açısından büyük bir potansiyele sahip. Vienna Insurance Group çatısı altında bu pazara önemli katkı sağlıyoruz. Sigorta sektöründe köklü bir grup olarak Türkiye’de giderek artan bir ivmeyle büyüyen sektörün önemli oyuncuları arasında yer almanın gururunu yaşıyoruz” dedi.

“TÜRKİYE’DE PAZAR PAYIMIZ AĞUSTOS AYINDA %12,82 OLDU”

“Gelecek için daha da yüksek” sloganıyla güçlü adımlar attıklarını belirten Viennalife CEO’su Uğur Tozşekerli Derecelendirmelerini şu şekilde paylaştı: “Türkiye’de hayat sigortası sektöründe Ağustos itibarıyla %12,82 olan pazar payımızı, güçlü ve profesyonel ekibimizle 6 yıl içinde %20’nin üzerine çıkarmayı planlıyoruz. 2030 hedeflerimize kararlılıkla ilerlerken, iş gücümüze değer katmaya devam ediyoruz. Birlik, güven, kalite, yenilikçilik ve şeffaflık vizyonumuz ve yaklaşımımız ışığında sürekli gelişiyor ve üretiyoruz. “Müşteri memnuniyetini önce insana dayandırıyor ve hizmet kalitemizi iş ortaklarımız için optimize ediyoruz.”

Türkiye’nin en güçlü sigorta şirketlerinden biri olan Viennalife Satış Konferansı katılımcıları, etkinlik boyunca her akşam eğlenceli bir atmosferde vakit geçirdi. Kurum içi etkileşimi artırmaya yönelik faaliyetlerle ekipler arası uyum sağlanırken, daha dinamik bir çalışma ortamı yaratılarak verimlilik artırıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sponspor Bağlantılar: